onsdag 27. mars 2013

Hornøya i vinden

Er du dristig er det bare å lene seg utenfor kanten av fjellet. Der kan du stå i 45 graders vinkel mot den sterke vinden som holder deg oppe og se nedover i fuglefjellet og utover det opprørte havet. Om nå ikke vinden plutselig løyer. Da har du et problem. Og å puste i den sterke vinden var også et problem. Heller ikke det å se mot vinden i haglbygene var noe særlig å trakte etter. Men ellers var det fint ute på Hornøya.

I helgen 21-24 mars var vår første Hornøya workshop i 2013. Uværet gjorde at det ikke var så mye fugl de første dagene, men motiver var det nok av likevel for den som kjempet seg ut døra. Og det gjorde alle. Uvær til tross, alle var ute helt til lyset forsvant. Og gode bilder ble det også. Jeg må si at jeg var imponert over innsatsviljen.

Og siste dagen vær det sol og nesten stille. Den dagen fyltes fjellet opp av fugl og motivene stod i kø.

Noen bilder ble det da fra meg også. Her er et lite utvalg:
(Neste workshop er 4-7 april. Etter det kommer flere Hornøya-bilder)

 

 
 
 

 

 

 

 

 
Og her er bilder fra de forrige workshopene:
 

4 kommentarer:

  1. Brutalt vakkert - rett og slett! Her kjenner jeg at miljøet og naturen er sterkt til stede - må nesten finne fram lue og votter når jeg ser på disse bildene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Det gleder meg at du må finne frem lue og votter. Det viser at bildene kommuniserer. :)

      Slett
  2. Flott serie du viser, friskt vær ja, #3&4 viser mye vær, #6 ble veldig flott, artig at Lunden kom inn siste dagen, har såvidt begynt sorteringen, takk for flott tur.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for sist! Vi var heldig at det roet seg siste dagen så lunden kom inn ja. Regner med at du har noen blinkskudd på lager du og.

      Slett